Egy program, amely olyan fejlődésre vágyó vállalkozóknak készült, akik szeretnék a márkájukat és a vállalkozásukat tudatosan építeni, és kivirágoztatni az abban rejlő lehetőségeket.
Mert nem tiszta a márkaüzeneted?
Mert a lehetséges ügyfeleid nem tudják mit vásárolhatnak tőled?
Mert a versenytársaid világosabban kommunikálnak tőled?
Gondold végig: vajon az, aki a weboldalad szövegét olvassa, vagy a social felületeiden találkozik veled, rögtön tudja, hogy a termékeid vagy a szolgáltatásaid mivel tehetnék jobbá az életét?
Te sem szereted a homályosan kommunikáló márkákat, ugye?
Ezért is fontos, hogy a márkád üzenetei kristálytiszták legyenek, különben a potenciális ügyfelek nem téged fognak választani!
Rengeteg vállalkozó nem tudja, hogyan beszéljen a vállalkozásáról, sokan azt sem tudják elmondani mit csinálnak és miért számít egyáltalán a tevékenységük.
Az időnk nagy részében nagyon elfoglaltak vagyunk, és ezért nehéz meglátni hol vannak a pontos elakadások a vállalkozásunkban, ilyenkor jól jön egy külső szem, aki felül tudja vizsgálni ezeket, és meg tudja állapítani, mely területek javításával tudunk fejlődni, hogy végre képesek legyünk elérni az üzleti céljainkat!
Az emberek többsége a weboldalt gondolja a márkaépítés legsarkalatosabb pontjának. De el kell, hogy keserítselek, mert a weboldalad csak kivetülése a márkádnak, egy eszköz, ami segít, hogy elérd az üzleti céljadat.
Ha a márkastratégiád nincs rendben, akkor a weboldal sem fogja beteljesíteni azt, amiért megszületett. Ezért törekedj mindig arra, hogy a márkád alapjai rendben legyenek.
Rossz alapokra nem lehet házat építeni, de az emberek ezt elsősorban üzlettel próbálják korrigálni. Hiányos alapokra próbálnak weboldalt építeni, logót tervezni, emaileket küldeni. De nem működtek, valami hiba volt a rendszerben.
Ezek és igazság szerint minden üzlet alapja a branding – vagyis a brand stratégia, ez támogatja a márkádat és ez az ami valójában iránytja is.
Ez a kulcsa annak, hogy jól működő vállalkozásod legyen, mely kristálytisztán kommunikál azokhoz az emberekhez, akik valóban a te potenciális vásárlóid. A brand stratégiára épülő kommunikáció készteti az embereket arra, hogy füleljenek, cselekedjenek, és vásároljanak.
Ha így kommunikálsz, akkor sokkal könnyebben tudod majd irányítani, ezltal sikeresebb leszel.
Ha nehezen beszélsz a termékeidről, szolgáltatásaidról az azért van, mert nincs márkastratégiád.
Rengeteg vállalkozó nem tudja, hogyan beszéljen a vállalkozásáról, sokan azt sem tudják elmondani mit csinálnak és miért számít egyáltalán a tevékenységük.
Az időnk nagy részében nagyon elfoglaltak vagyunk, és ezért nehéz meglátni hol vannak a pontos elakadások a vállalkozásunkban, ilyenkor jól jön egy külső szem, aki felül tudja vizsgálni ezeket, és meg tudja állapítani, mely területek javításával tudunk fejlődni, hogy végre képesek legyünk elérni az üzleti céljainkat!
Az emberek többsége a weboldalt gondolja a márkaépítés legsarkalatosabb pontjának. De el kell, hogy keserítselek, mert a weboldalad csak kivetülése a márkádnak, egy eszköz, ami segít, hogy elérd az üzleti céljadat.
Ha a márkastratégiád nincs rendben, akkor a weboldal sem fogja beteljesíteni azt, amiért megszületett. Ezért törekedj mindig arra, hogy a márkád alapjai rendben legyenek.
Kisgergely Judit vagyok. Brand stratéga, ex ppc-s.
Közel 7 éve dolgozom marketing területen. A karrierem online hirdetésekkel kezdtem, amikhez később értékesítési tölcsérek kiépítése párosult. A marketing világába Manchesterbe, Angliába csöppentem bele, méghozzá rögtön az egyik manchesteri egyetemen. A munkám az volt, hogy minél több külföldi diákot vonzzunk az intézménybe hirdetések segítségével.
Pár év múlva elkezdtem webshopok hirdetéseivel is foglalkozni. Nagyon szerettem. Főleg fashion, ruházat, designer és eco termékeket forgalmazó online webshopoknak segítettem. Azonban az évek alatt megváltozott bennem valami. Elkezdtek hiányozni az emberek a munkámból.
Ezért 2021 elején úgy döntöttem ideje váltanom a hirdetéskezelésről, és adatok helyett emberekkel dolgoznom. Valódi, tudásra szomjas embereknek segíteni. A branding témaköre régóta érdekelt. Vonzott a komplexitása és az a fajta kreativitás, ami az adatokban nem volt meg. Ekkor már tudtam, hogy ha elindulok valamerre az biztosan ez az irány lesz!
Ma 2022 novemberében pedig már tudom, hogy a legjobb döntés volt, amit hozhattam.
Elég csak az eredményekre gondolnom, amiket elérünk az ügyfeleimmel, és a mosolyukra, ami arról tanuskodik, hogy újra örömmel építik a brandjüket!
A program olyan fejlődésre vágyó vállalkozóknak szól, akik szeretnék a márkájukat és a vállalkozásukat tudatosan építeni, és kivirágoztatni az abban rejlő lehetőségeket.
Akik arra vágynak, hogy biztos alapokon nyugvó vállalkozást vezessenek, olyan rendszerek alapján, amik az üzleti céljaikat szolgálják -, ami valószínűleg az eladás, vásárlás generálás – ne legyünk naívak, a branding is erről szól, – de nem mindegy hogyan csináljuk!
Akik nem hívei a felszínes problémamegoldásnak és, akik akarnak és mernek is azon dolgozni, hogy eredményesebb, önazonosabb és szerethetőbb legyen a márkájuk és ezáltal a vállalkozásuk is.
Akik hozzám hasonóan hisznek abban, hogy személyre, vállalkozásra szabott módszerekkel a legjobb márkát építeni, kialakítva ezzel egy egyéni formulát.
A BLOOM YOUR BRAND egy a vállalkozásod és márkád fejlesztésére dedikált 2×3 órás intenzív program!
Témák, amik közül összáll a program:
Misszió, Vízió, Értékek átbeszélése |
Márka üzenetének pontosítása |
Ügyfélavatárok meghatározása | Szolgáltatás paletta megtervezése, annak finomhangolása, aktualizálása | USP meghatározása | Vásárlói útvonal megtervezése | Komplex kommunikációs stratégia felépítése adott időszakra vonatkozóan | Kampánytervezés
A program jelenleg 2 félnapban vehető igényben, ami 2×3 órát jelent. A programot megelőzően kérdőív segítségével felmérem hol vannak az elakadásaid, miben lehetek a segítségedre. Illetve átbeszéljük a 2 fél nap teljes programját. A két alkalom között maximum egy hét telhet el.
100%-ban SZEMÉLYRE SZABOTT, hiszen mielőtt összeállítjuk a program pontos tematikáját, alaposan megismerem a vállalkozásod és a márkád.
A program díjat lehetőség van két részletben fizetni.
A program: 330.000 Ft-ba kerül